Fotokunst op maat


Fotokunst kan ingezet worden voor uiteenlopende functies; puur als decoratie en aankleding maar kan ook een boodschap overdragen of een statement bevatten. Fotokunst kan een bepaalde sfeer creëren of dienst doen ter ondersteuning van de eigen identiteit of profilering. Het geeft uw bedrijf een eigen gezicht. Met fotokunst op maat wordt uw aankleding een stuk persoonlijker.  Beeldagent biedt u de mogelijkheid om door een van de bijzondere fotografen exclusieve fotokunst op maat voor u te realiseren.  Laat zien wie u bent en waar u voor staat via een bijzonder portret van personeelsleden in actie of door uw productieproces of projecten op unieke wijze te tonen. 

 

Kwaliteit staat bij Beeldagent centraal. Dit ziet u terug in de foto’s maar ook in de afwerking en het drukwerk. Beeldagent werkt uitsluitend samen met exclusieve en bijzondere fotografen met ieder een eigen stijl en handtekening. Uw wensen staan bij fotokunst op maat volledig centraal.    Wenst u meer informatie? Neemt u dan direct contact met ons op .

Checklist fotokunst op maat

  • Wat is het doel van de fotokunst op maat?

  • Dient de fotografie een bijdrage te leveren aan uw identiteit en huisstijl?

  • Dient de fotografie een boodschap of statement te bevatten?

  • Welke fotograaf en stijl spreekt u het meest aan?

  • Aan welke wensen dient de fotografie inhoudelijk te voldoen?

  • Welke ruimte(s) wenst u aan te kleden met fotografie? 

  • Wat is het budget dat u voor ogen heeft?

  • Dient de fotokunst op maat aan te sluiten bij een bestaande kunstcollectie?

 

↑ Terug naar boven

Voordelen van aankleding met fotokunst (fotografie) op maat

  • Fotografie is flexibel, uniek en persoonlijk.

  • Betrokkenheid, herkenbaarheid en “wij” gevoel creëren.

  • Inspelen op persoonlijke wensen/ voorkeuren.

  • Rekening houden met budget wensen.F 

  • Fotokunst kan als onderdeel van de corporate communcatie  in eenheid en stijl volledig doorgevoerd worden in al uw communicatie-uitingen en visuele presentatie zoals website, jaarverslag, folder/ brochure, advertentie e.d.

  • Creëren van eigen “experience”. 

↑ Terug naar boven